Cederlaan 11, 6721 CM Bennekom, Nederland

Frequently Asked Questions

Veelgestelde vragen.

Welke verzendmethoden worden er gehanteerd?

Binnen Nederland kunt u uw pakketje komen afhalen (op afspraak).
Bij verzenden binnen Nederland of naar het buitenland maken wij gebruik van de diensten van PostNL of DHL.

Welke betaalmethoden worden er geaccepteerd?

U kunt bij ons betalen door middel van;
– iDeal
– PayPal
– Bankoverschrijving
– Bancontact / Mister Cash
– SOFORT banking
– Belfius Direct Net
– Creditcard
– KBC/CBC Betaalknop
– Contant (bij afhalen)
– PIN (bij afhalen – niet voor verhuur)

Wat is jullie leveringstijd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Op de pagina Levertijd & verzendkosten kunt u hier meer over lezen.

Hoe veilig kan ik bij jullie shoppen? Is mijn online veiligheid gegarandeerd?

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op de pagina Privacy en cookie policy kunt u lezen hoe wij uw veiligheid garanderen.

Wat gebeurt er precies nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Wanneer u uw bestelling vóór 15:00 uur heeft geplaatst en betaald zal deze dezelfde dag nog worden verzonden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan wordt u daar zo spoedig mogelijk van op de hoogte gebracht. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een automatische orderbevestiging. Wanneer u direct heeft betaald ontvangt u ook direct een e-mail met uw factuur. Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u nog een laatste mail van ons met hierin de verzendbevestiging.

Contact - Stuur ons een bericht